onsdag, november 14, 2007

En riktig magnabuspryl

Har just hittat en riktig magnabuspryl, och dessutom en riktigt bra julklappsidé!


Bild: pressbild hos personligalmanacka.se

En personlig almanacka. En personlig almanacka med möjlighet att påverka hur den skall se ut efter just dina egna behov:
- du väljer text och färg till omslaget i stabil plast.
- 12 månaders veckoplanering, med din design, helt i färg.
- tryckt sida med ägaruppgifter.
- valfria sidor i slutet, med årsöversikt om du vill.
- storlek: 16 x 15 cm och 1,5 cm tjock.

Du har den hemma hos dig inom två veckor för 275 kr (inkl frakt).

Nähäpp, över till Operation Gardinfållning.

Over and Out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg! Jag vill också ha! :-)

magnabus sa...

Ja, jag tycker att det var så skoj att man fick välja lite själv hur man vill utforma den. Det enda som jag har att önska är att också ha möjlighet att välja hur dagarna skall vara utformade (liggande eller stående). Sedan är jag inte riktigt säker på att jag och min vänsterhand kommer överens med de stora spiralerna..