torsdag, oktober 16, 2008

This is me, obviously!

Hittade ett halvskoj personlighetstest på nätet. Detta är jag:

Din personlighetstyp:

Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.

I mitt jobb och det uppdrag jag har nu tycker jag nog att flera av ovan nämnda yrken ryms; lärare, konsult, psykolog, socialarbetare, personalvetare, direktör, diplomat, skribent! :-)

Någon musiker blir det nog aldrig av mig tyvärr men eventkoordinator låter ju som ett skoj extraknäck! ;-)





Inga kommentarer: