onsdag, augusti 22, 2007

Isa Form

Jag har fallit totalt för Isa Form och de underbara alster som skapats av Isabelle Norman Sällström, grafisk formgivare. Mer än en gång har jag dreglat och suktat efter att köpa några av hennes härliga illustrationer. Just nu funderar jag på följande tre:


Bild: Isa Form

En perfekt present till Storasyster i familjen som snart fyller sex år och som älskar elefanter! Vilket namn det skall stå väljer du själv förståss!



Bild: Isa Form

Ovanstående tavla kan beställas i olika färger och jag tror jag ska beställa en beige och så kan man beställa rätt antal fossingar som finns i familjen. Den blir perfekt i vårt sovrum!



Bild: Isa Form

Zoo-fickan - rolig och perfekt i barnens lekrum. En stor plastficka med 20 fickor och bilder på djur. Du kan vända på fickan och där visa bilder på familjen och favoritleksaken.

Har du den minsta dragning till formgivning och grafisk formgivning så häng på Isas blogg vettja! Det gör jag...

Inga kommentarer: